היתרון במעבר למצלמות IP

כיום עם ירידת מחירי מצלמות IP ושילובן הרב בשוק מערכות אבטחה, הפתרונות והיתרון במעבר למערכות מבוססות מצלמות IP הינו גדול.

תשתית

סיבה מצויינת למעבר ממערכות אבטחה אנלוגיות הינה התשתית. מצלמות IP מובססות כבלי רשת CAT, שעלותם נמוכה ביכולתם להעביר ע"ג כבל בודד גם את המתח.

מעבר לכך, קיים פיתרון לשידור אלחוטי ברמה גבוהה יותר של אות הוידיאו מן המצלמה למערכת ה- NVR.

השימוש במצלמות IP אלחוטיות מאפשר לנו לאורך זמן לחסוך עלויות גבוהות בתחזוקה המערכת ומיותר לציין כי זהו פיתרון יחודי כאשר נדרשת התקנת מצלמות באזור בעייתי לפריסת כבלים.

היתרונות בתשתית זו מול מערכות מעגל סגור, הן יכולות הגישה להגדרות מערכת ע"פ הרשאות כמובן, ושינויים מהירים ע"פ הצורך מכל נקודה ברשת ואין צורך לעבוד מול מערכת בודדת.

טכנולוגיה

עם ירידת מחירי מצלמות IP ופיתוחן ההולך וגדל, פיתרון זה נעשה כדאי מאוד. טכנולוגיית מצלמות IP מובילה בתחום השידור באיכות גבוהה HD, לעומת מצלמות אנלוגיות.

גם בשידור ברשת, השימוש בדחיסה כדוגמאת H264 מעניקה יכולת שידור בקצב טוב ברשת.

מצלמות IP מצויידות בכלים לניתוח וידיאו ברמת חומרה מה שמעניק רמת דיוק גבוהה יותר מאשר ניתוח ברמת תוכנה.

גם מבחינת הדרישה להצבה של כמות מצלמות גדולה, היתרון בשימוש של מצלמות IP עולה על השימוש במצלמות אנלוגיות המוגבלות בכמות המצלמות שמערכת ה-DVR מסוגלת לקבל ואז נדרשות כמות מערכות DVR רבות.

סיימון נאש, מנהל שיווק בכיר בסוני אירופה, מציין כי העובדות המדגישות של יתרונות אלו צפויות להגדיל את היקף המכירות של מצלמות IP והטכנולוגיה הנלווית אליהן ב- 2,600,000,000$ עד סוף שנת 2018.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here