צירים לדלתות
Credit: Pixabay.com

בחירת הצירים הנכונים בעבור כל דלת לא נשמעת עסק כה מסובך, אך כאשר מבינים את התפקיד החשוב של הציר, כבר לא ממהרים לקבל החלטה. צירים לדלתות צפויים להשפיע על נוחות השימוש והעמידות של הארון או הדלת. אם תבחרו נכון תיהנו מתנועה חלקה ושקטה במשך שנים רבות. שימו לב גם להתאמה בית הציר לבין משקל הדלת עצמה. צירים שמתאימים לדלתות של ארונות קטנים לא יצליחו לשאר משקל של דלת ארון גדולה או דלת חדר למשל, ולכן חשוב בעולם התעשייה לבחור בצירים מתאימים למשקלים שונים שעשויים מחומרים שונים שיעמדו בכוחות שונים. חברת מחם קשיחים יודעת לספק לכל לקוח בדיוק את מה שהוא צריך- כבעלי מקצוע תיהנו לעבוד עם חברה ששמה את הלקוח במרכז, מקפידה על עמידה בזמנים ומבססת את עבודתה על טכנולוגיה חדישה.

צירים לדלתות

לא בטוחים באיזה ציר לבחור בעבור כל דלת? חברת מחם קשיחים בע"מ תשמח להעמיד לרשותכם איש מקצוע שילווה את הבחירה שלכם בצירים מתאימים בעולם התעשייה הכולל תעשייה צבאית, רפואית ואזרחית. הדלת החזקה והאיכותית ביותר לא תצליח להחזיק מעמד ללא ציר מתאים,  אז אל תמהרו להתפשר על פחות מהטוב ביותר. על הציר הנבחר להתאים למשקל של הדלת, למידות ולדרישה שלכם לפתיחה שקטה או טריקה שקטה. קיימים הבדלים בין צירים לדלתות זכוכית (התקנה ללא קידוח) וצירים שמיועדים לדלתות חדרים, דלתות של ארון או דלתות חוץ. חשוב לתת את הדעת על כך שבהתאם לצרכי לקוחות ותעשיות, ניתן להשתמש כמעט בכל חומר גלם על מנת ליצור צירים לדלתות ברמה הגבוהה ביותר.

אלו צירים מתאימים לדלת של מטבח?

בבואנו לבחור נכון צירים לדלת לשימושים תעשייתיים, עלינו לזכור שזוהי סביבה בעלת משתנים רבים, ולכן ביצוע התאמה אישית בהתאם לצרכים שלכם יכול לפתור בעיות עתידיות רבות, מחומרי הגלם ועד להתאמה אישית של גודל הצירים. רוצים לשמוע עוד? פנו אל חברת מחם קשיחים ונשמח לסייע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here