החלפת מנעולים בבית ובעסק

"ביתך הוא מבצרך"… כולנו מכירים את האמרה הידועה, ואנו בהחלט מודעים לחשיבותה.

בין אם מדובר בשמירה על הרכוש האישי שלנו,קרי: טלוויזיות, מחשבים יקרי ערך, תכשיטים, וכמובן בראש ובראשונה יצירת סביבה מוגנת לילדינו ושאר בני משפחתנו בבית, כל אלו מחייבים אותנו לספק הגנה מיטבית לבית.

לבטח אתם אומרים לעצמכם, "אנחנו את שלנו כבר עשינו…הרי כבר הרכבנו פלדלת, שכללה מנעול דלת משוכלל, וכעת אנו יכולים לישון בשקט…".

לעניות דעתנו אין זה הזמן להיות שאננים. כידוע לאחרונה פרסמה משטרת ישראל נתונים מדאיגים לפיהם בממוצע בכל 10 דקות מתרחשת פריצה לבית בישראל. נתונים אלו מחייבים אותנו לחשוב מחדש למגן דלת כניסה או כל דלת אחרת בצורה המיטבית.

שני מרכיבים למיגון דלתות, כניסה לבית או למשרד:

  • סוג דלת – הכוונה לדלת פלדה המרושתת ברשת בריחים, דוגמת דלת פלדלת.
  • סוג צילינדר – צילינדר איכותי המורכב בתוך דלת פלדלת אמור לספק לנו הגנה מיטבית בפני פורצים. צילינדר איכותי הינו בעל מורכבות מספקת בכדי למנוע פירוק, וכן בכדי להקשות על גורמים שאינם רצויים.

לכל צילינדר יש קומבינציה ייחודית התואמת את הקומבינציה של המפתח. הצילינדרים האיכותיים ביותר בהם אנו עושים שימוש ב- In&Out מנעולים הינם בדרגת High security, קרי מיגון גבוה.

מה מנחה אותנו בבחירת צילינדר או מנעול איכותי?

  • איכות – דרגת איכות גבוהה של צילינדר או מנעול מבטיחה עמידות גבוהה מפני פריצה ושכפול. עם דרגת האיכות הגבוהה נמנה צילינדר AXIRA.

כמובן שעדיף להתקין צילינדר, שמגיע היישר מאריזתו המקורית עם תעודות מתאימות המבטיחות כי לא נעשה בו שימוש קודם.

  • שירות – עלינו להבטיח שאנו מספקים לכם צילינדר או מנעול בעל מערך שירות מסודר מאחוריו, הכולל אחריות למקרה תקלה, ובעל תחנת שירות באזור מגוריכם למקרה שתזדקקו לשירות שכפול מפתחות.
  • בקרת שיכפול – מכורח הנסיבות המפתחות שלנו מחליפים ידיים רבות. אנו משכפלים מפתח דלת כניסה לקרובי משפחה, לילדים, למטפלת ולבייביסיטר. כך גם בעסק אנו זקוקים להעביר עותקים של המפתח לחלק מהעובדים.ידוע לנו שמספר לא מבוטל של פריצות התרחשו, מאחר שמפתחות שוכפלו ועשו את דרכם לגורמים עבריינים. בכדי למנוע זאת אנו ממליצים על שימוש בצילינדר עם כרטיס בקרת שכפול, המאפשר רק לנו בעלי הבית או העסק לשכפל מפתחות באופן מורשה.
  • מיקום הבית ומיקום הדלת – דלת כניסה לבית צמוד קרקע או אזור מגורים עם שיעור פריצה גבוה מצריכה התייחסות מיוחדת. כאן אנו נמליץ על פתרון מיגון משולב של צילינדר בדרגת מיגון High security יחד עם קודן, מנגנון נעילה אלקטרוני והתקנת מצלמת אבטחה. לאחר בחינת התנאים במקום ניתן לכם הצעת לפתרון המיגון המיטבי.

מתי כדאי להחליף צילינדר או מנעול:

אף שאין כללי אצבע ברורים באילו נסיבות יש להחליף מנעול או צילינדר, ישנם מספר

קווים מנחים שאנו מציעים לדבוק בהם:

  • מעבר דירה – עברתם לדירה חדשה? פתחתם עסק במבנה שהיה בשימוש קודם?
  • בעל בית חדש! החלפת מנעול – כלל ברזל. הביטחון מחייב שרק לנו הדיירים החדשים ולמורשים על ידינו תהיה גישה לבית או לעסק. הרי אנו לא מעוניינים בביקורי פתע של הדייר הקודם.
  • שיפוץ דירה או שיפוץ עסק – גם כאן ליותר מדי אנשים הייתה גישה למפתחות. כך ברגע שמסתיימות העבודות מומלץ להחליף את המנעול או את הצילינדר הקיימים, בצילינדר חדש.
  • עדכון אמצעי מיגון – לצערנו עם השיפור המתמיד בשיטות המיגון, כך מתגברים הניסיונות של גורמים פליליים למצוא דרכים חדשות לעקוף אותן. יצרניות הצילינדרים והמנעולים שוקדות למעננו כל העת על פיתוחים חדשים, שיסייעו לחסום את הפורצים.

לכן אם כבר הספקתם לשכוח מתי בפעם האחרונה החלפתם צילינדר או מנעול, כנראה שהגיע הזמן להרים את השפופרת ולהתעדכן באחד ממגוון פתרונות המיגון החדישים שאנו ב -In&Out מנעולים יכולים להציע לכם.

מדוע חשוב להשתמש במנעולן מוסמך?

חלקנו לבטח מתפתים לומר, או.קיי הכול טוב ויפה, אבל למה שלא נתקין את המנעול בעצמנו?

כמו בכל מיכשור חשוב , בין אם מדובר בתיקון המחשב, תיקון מכשיר חשמל ביתי תקול, כמו גם בהתקנת צילינדר, חשוב לתת לבעל מקצוע מוסמך לטפל בעניין.

צילינדר הינו מנגנון מכני מורכב, אשר מצריך מומחיות מקצועית רבה בהתקנתו והתאמתו לדלת.לכל צילינדר או מנעול יש את המאפיינים הייחודיים לו, עליהם יש לתת את הדעת בשעת ההתקנה.עבודה לא מקצועית על ידי גורם לא מקצועי עלולה במקרה הקל להשאיר אותנו עם צילינדר מקולקל, ובמקרה הקשה להשאיר אותנו עם נזק לא נראה לעין

אך מסוכן לאין שיעו ר- צילינדר שלא הורכב כהלכה, עלול שלא לספק את ההגנה הדרושה בשעת הצורך.

כמו כן מנעולן איכותי צריך להיות בעל דרגת אמינות גבוהה,כמתבקש מאיש מקצוע שעוסק בביטחוננו האישי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here