אבטחה – לישון בשקט בלילה...

אבטחה היא תחום רחב מאוד, שכולל בתוכו אבטחת מקומות ועסקים וגם אבטחה ביתית, תחום שצומח ומתפתח מאוד בשנים האחרונות. במאמר זה נסקור יותר את התחום של אבטחת בתים פרטיים על כל ההיבטים, שקיימים בענף זה של תחום האבטחה.

מערכות אזעקה

כיום מאוד נפוץ בתחום של אבטחת בתים להתקין מערכות אזעקה בבית. אלו מערכות שכוללות חיישנים שונים במקומות אסטרטגיים ברחבי הבית, ובזמן של פריצה או הפרעה לחיישנים, מופעלת האזעקה בצורת סירנה חזקה ו/או התקשרות אוטומטית לבעל הבית או למוקד אבטחה פרטי. קיימות מערכות אזעקה רבו,ת וברמות תחכום ושכלול רבות. ממערכת פשוטה שמתריעה ברעש על פתיחת הדלת לאחר הכנסת המערכת לעבודה, מערכות  שכוללות חיישני נפח או תנועה בחדרים ועל החלונות והדלתות, שמופעלות ברגע של הפרעה כלשהי בבית, ויכולות להתקשר עצמאית לבעלי הבית, ועד מערכות אבטחה ואזעקה מתוחכמות ביותר, שמכילות חיישנים רבים, אפשרויות הפעלה מרחוק והתקשרות אוטומטית למוקד של חברת אבטחה פרטית שיכול לשלוח נציג במהרה.

אזעקות הן חלק אינטגראלי חשוב מכל מערכת אבטחה ביתית. נכון שרוב מערכות האזעקה אינן נותנות מענה אמיתי ברגע האמת אלא רק מתריעות, אך הן מהוות זרז לפעולה של בעלי הבית או חברת שמירה, וכמובן מהוות גורם מרתיע מפני פורצים.

מצלמות אבטחה – לראות מה קורה

תחום נוסף של אבטחה ביתית הוא מצלמות. מצלמות אבטחה לבית מאפשרות מעקב איכותי על המתרחש בבית או בכל מקום בו הן מותקנות, ולעיתים אף הקלטה למקרה של פריצה או כל בעיה אחרת. כאשר מדברים על מצלמות, היבט האבטחה מקבל תוקף חזק יותר. ישנן כיום בשוק מערכות אבטחה, שמציעות בנוסף לאזעקות, גם מצלמות במעגל סגור, שמותקנות בנקודות חשובות בבית. מערכות אלו משתנות מבחינת הטכנולוגיה, אך יכולות להציע צילום פשוט ורציף ללא הקלטה אל מחשב או יחידה מיוחדת בבית. ישנן מצלמות אבטחה לעסק אלחוטיות איכותית ביותר, שמשדרות אל שרת או משרד מרכזי, שבו ניתן להקליט את הפעילות וכמובן, מערכות מצלמות מקצועיות ביותר, שמשדרות אל חברות אבטחה פרטיות – אלו מתאימות לבתים גדולים מאוד ועלותן גבוהה מן הסתם. מצלמות מציעות אבטחה גם מבחינה מיידית של קבלת מידע בזמן אמיתי של מה מתרחש בבית, בין אם נמצאים בו, או רואים את המידע מרחוק, וגם מידע קריטי לאחר מעשה ללכידת הפורצים ע"י המשטרה. ביתנו הוא מבצרנו! ולכן חשוב מאוד לדאוג לביטחוננו ומבחינת אבטחה של הרכוש בבית. קיימים בשוק מגוון פתרונות טכנולוגיים שונים, שהם מעבר לסורגים ודלתות חזקות, שמתאימים לכל בית ולכל רמת אבטחה שרוצים. פנו היום לחברת אבטחה בן בטחון לייעוץ בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here