המדריך לבחירת דלתות כניסה

העולם מתקדם, הטלפונים והטלוויזיה כבר חכמים יותר מאתנו, החיים שלנו מתקיימים ברובם ברשתות החברתיות, ישראל כמעט הנחיתה חללית על הירח אבל דלת הכניסה שלנו? עדיין חיוורת, משעממת ואינה מזמינה. רבים מקדישים זמן רב בעיצוב חללי הבית הפנימיים אבל לא מקדישים ולו רגע אחד לחלון הראווה של הבית. והרי אנחנו כבר יודעים את חשיבותו של הרושם הראשוני, אז הגיעה גם שעתנו להצטרף לעולם המודרני ולהתקין דלת חדשה ומעוצבת, אלו המסקנות שאנחנו חושבים שכדאי שתאמצו…

כמו עצות אשר לא יזיקו אם תאמצו אותן

  • בראש ובראשונה וכפי שכבר כתבנו, אנו חיים בעידן מתקדם בו כל המידע לו אנו זקוקים נמצא במרחק הקלקה מאתנו. על כן, בניגוד לעבר בו היינו צריכים לעבור פיזית בין הספקים והחברות ולראות קטלוגים מסורבלים אשר לא שיקפו את התמונה המלאה למראה העתידי. אולם, כיום ניתן לגלוש ברשת, לראות תיקי עבודות, לעשות השוואת מחירים, לבקש המלצות ולקבל ביקורות לפני שנבחר את ה-אחת…
  • שנית, מדדו במדויק את מידות הדלת, חבל שבגלל כמה סנטימטרים תיגרם לכם עוגמת נפש. בנוסף ולא פחות חשוב מעיצוב דלתות כניסה, תהיה רמת הבטיחות שמציעה הדלת, ישנן דרגות בטיחות שונות. לרוב, הפורץ יעדיף לשבור את הדלת ולא להתעסק עם המנעול, לכן חשוב שהדלת תהיה בסטנדרט הבטיחות הגבוה ביותר.
  • היו קשורים למציאות ובחרו דלת אשר תהיה קו מקשר לעיצוב הפנים של הבית. אם הבית מעוצב בסגנון מודרני, לא נתקין דלת בסגנון רטרו ולחילופין. אם חללי הבית מעוצבים בצבעים חמים אנו נעדיף שגם הדלת תהיה בגוונים כהים.
  • וודאו שלחברה ממנה תרצו לרכוש את הדלת הינה בעל וותק, ניסיון וידע. אחת כזאת שבמקרה שמשהו ישתבש תדעו שיש לכם למי לפנות. אל תתפשרו על אחריות ואל תתביישו להתמקח, אין דבר כזה "לא נעים לי…" עסקים זה עסקים!

APERTO פותחים לכם דלת לעולם הדלתות

עם ניסיון של שנים ואלפי לקוחות מרוצים המומחים של חברת APERTO יהפכו עולמות בכדי להתאים לכם דלת כניסה לבית ולא יתפשרו על העיצוב ואיכות הביטחון אשר היא תעניק לכם. זה הזמן לקבל החלטה נבונה ולרענן את חלון הראווה של המבצר שלכם. אנחנו יודעים את חשיבות הרושם הראשוני, ואתם?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here