פתרון האבטחה הפשוט ביותר לבית

זה יכול לקרות גם בשכונות הטובות ביותר, ולרוב זה גם מגיע בגלים. פתאום אתם מגלים שמישהו פורץ לבתי השכנים, אוסף מחשבים ניידים ותכשיטים יקרים, ואם לא תיערכו לקראת התרחיש הזה, זה עשוי להגיע גם אליכם. זו כמובן לא סיבה לדאגה ובוודאי שאתם אמורים להמשיך לישון טוב בלילה. כדי להסיר דאגה מלבכם תוכלו לבחור באחד מכמה פתרונות שנראים על פניו מאוד פשוטים, אבל בפועל מספקים הגנה מרבית על הבית ומונעים את הכניסה מבעד לחלון.

מגבילים את פתיחת החלון

כשהחלון שלכם פתוח לרווחה, או כשיש לו אפשרות להיפתח ללא הגבלה, גם לפורצים הפוטנציאליים יש הזדמנות לא רעה. אז במקום לספק פרצה שתקרא לגנב, אפשר להתקין מגביל פתיחת חלון, והוא בהחלט יעזור. הרעיון הכללי פשוט: המנגנון הזה הוא שיקבע את רוחב פתיחת החלון, וכך תימנע האפשרות לפתוח אותו לרווחה כדי להיכנס ולצאת. דרך אגב, זו גם דרך לא רעה להגן על הילדים ולמנוע את נפילתם בזמן המשחק. הפתרון המדויק הזה הוא אחד מתוך כמה פתרונות מדויקים של חברת פלמט, המייצרת ומשווקת מוצרים טכניים ואביזרי פרזול לבית ולעסק.

השליטה כולה שלכם

אם הזכרנו את סכנות הנפילה ואת החשש מפני פריצות, חשוב להבין כי בלם חלון יעזור לנו למנוע את שתי הסכנות הללו ביעילות רבה. כשאתם מתקינים את הבלם אתם אלה ששולטים בחלון לחלוטין, ולמעשה תוכלו להגדיר פתיחה של עד 10 ס"מ. אין ספק שזה בדיוק הרוחב הדרוש, זה שמונע מהילדים להוציא את הראש (ואת הגוף) החוצה וכמובן מונע גם מהפורצים להיכנס פנימה. מצד שני, עדיין תוכלו לפתוח מעט את החלון ולאפשר לאוויר הצלול להיכנס, כך שאין סיבה להישאר עם חלונות סגורים או לחשוש ממה שיקרה ברגע שתצאו מהחדר.

משדרגים את מנגנון הנעילה

יכול להיות שפעם פריצות התבצעו לרוב דרך דלת הכניסה, אבל עם שדרוג מנגנוני הנעילה לדלתות – הפורצים עברו אל חלונות הבית. מצד שני, עם מנגנון נעילה לחלון הזזה אלומיניום אפשר למנוע מהם גם את הפתח הזה. מנגנון הנעילה מקשה באופן ניכר על מלאכת פתיחת החלון, ואם קודם אפשר היה להרים אותו בלי כוח משמעותי, עכשיו התמונה משתנה לחלוטין. כך בעלות לא גבוהה אפשר ליהנות מהגנה איכותית וטובה מאוד, ומפתרון אסתטי ונוח לשימוש. זה הזמן להגן על הדירה שלכם עם התקנה פשוטה ותחושת בטיחות מוגברת, וכדי לעשות את זה תוכלו ליצור קשר בטלפון 054-4944512.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here