שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב צריך להעשות רק על ידי מנעולן רכב מוסמך ומקצועי אשר בקיא בכל מערכות הרכב על מנת שיעשה את עבודת שכפול מפתחות לרכב בצורה מקצועית וללא נזקים לרכב אשר בסופו של עיניין יכולים להגיע לסכומים גדולים ולעוגמת נפש גדולה לבעל הרכב.

אם הינך מחפש שיכפול מפתחות לרכב תוכלו ליצור קשר עם מנעולן רכב מקצועי ואיכותי אשר יגיע אילכם תוך זמן קצר ויבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ומה שהכי חשוב במחיר הוגן וללא נזקים.

מנעולן רכב הינו תחום מורכב אשר מצריך ידע רב ומיכשור מתאים ויקר על מנת לבצע את העבודה בצורה איכותית וללא נזקים לרכב.

מנעולן הרכב לא רק משחזר מפתחות לרכב ומשכפל מפתחות לרכב הוא גם יודע לתת מענה על בעיות צוויצ' למינהם .

תיקוני סוויצ' בשטח יכול לפתור הרבה כאב ראש לבעל הרכב שכן כאשר מנעולן רכב מקצועי יגיע לרכב ויתקן את הסוויצ' במקום, בעל הרכב לא יזדקק להגיע למוסך לא לחכות שעות לרכב גרר ולשלם למוסך סכומי עתק על החלפת סוויצ' שכן מוסכים רבים לא יודעים לתקן אלה להחליף.

במקרה של גנבת צרור המפתחות מנעולן הרכב ידע לשנות את הקומבינצייה של מנעול הרכב ומנעולי הדלתות ווהבג', על מנת שהגנב לא יגיע לרכב ויגנוב את הרכב.

שכפול מפתחות לרכב הינה פעולה אשר בעצם מנעולן הרכב יגיע לרכב אשר בעליו איבד את המפתחות וידע לשחזר ולקודד מפתחות חדשים לרכב ללא הגעה של הרכב למוסך, כל העבודה מתבצעת בשטח דבר שיכול להקל על הלקוח שכן לא כול בעלי הרכבים בארץ מכוסים על ידי חברות גרירה ואלו שכן לפעמים חברות הגרירה לא יכולות לתת מענה בכל מקום כגון חניונים תת קרקעיים.

מנעולן מקצועי ידע לבצע את העבודה ללא נזקים הן למנעולי הרכב והן למחשב הרכב שכן לאחר ביצוע התאמת המפתח החדש למנעול הרכב יש לקודד את המפתח שבתוכו קיים צ'יפ אלקטרוני למחשב הרכב זאת על מנת שהמפתח החדש יוכל להניע את הרכב . מנגנון משבת מנוע יוצר על מנת שלא כל מפתח שמותאם למנעול הרכב יוכל להניע את הרכב ולכן יש לקודד את המפתח האלקטרוני למחשב הרכב פעולה המשלבת מחשב מיוחד המתחבר לרכב ע"י כבל מיוחד ולאחר חיבורו לרכב מנעולן הרכב יודע לגשת לפונקציות המתאימות למחוק את המפתחות הישנים השמורים במחשב ולעדכן מפתחות חדשים הם הם המפתחות המשוחזרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here