מנעולן 24 שעות - מה זה אומר בדיוק?

מנעולן הוא איש מקצוע הכרחי בחיינו. אומנם כשחושבים על מצבי חירום בדרך כלל חושבים מיד על מצב חירום רפואיים אבל ישנם מצבי חירום לא פחות ואולי אפילו יותר שכיחים המצריכים את שירותיו של מנעולן מקצועי ואמין, מנעולן מוסמך שיודע מה הוא עושה. אנו מדברים על תסריטים שקורים לכולנו לפחות פעם אחת בחיים ובדרך כלל יותר. אף על פי כן בשעת החירום הממשית הישראלי הממוצע נותר חסר אונים, בלי טלפון של מנעולן, בלי כתובת ובלי שום קשר אלמנעולן מקצועי שיכול לעזור. עשו לעצמכם טובה ובחרו מנעולן איכותי מבעוד מועד ותפתרו את עצמכם מכאב ראש לא קטן בעתיד.

מתי צריך מנעולן?

  • פריצה – אפילו אם אתם גרים בישוב קטן ובטוח ועל אחת כמה וכמה אם אתם גרים בעיר מרכזית, פריצות לבתים היא תופעה שפשוט אי אפשר למנוע. במידה וחס וחלילה באמת פרצו לכם לבית או לעסק הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתקשר באופן מידי אל מנעולן טוב שיבוא ויתקן ו/או יחליף את המנעול שנפרץ. מנעולן טוב יוכל להשיב לכם את תחושת הביטחון האישי כמו גם לעזור לכם למנוע את הפריצה הבאה בעזרת התקנת מנעולים איכותיים שיקשו אפילו על הפורץ המתקדם ביותר.
  • מעבר דירה – כולנו עוברים דירה לפחות פעם אחת בחיינו ואין לנו שום דרך לדעת מי גר שם לפנינו, מה הסיפור שלהם, האם הם לקחו איתם את המפתחות או לא וכו'. באמצעות שירותיו של מנעולן אפשר להשקיט את כל השאלות הללו וללכת לישון רגועים ושלווים.
  • בעיה עם המפתחות – כמה פעמים קרה לכם ששכחתם את המפתחות איפשהו? או נעלתם אותן בתוך הדירה/הרכב? שירותי מנעולן כוללים ברוב המקרים אפשרות לביצוע פריצות מקצועיות אל תוך הדירה ו/או הרכב גם כשאין לכם את המפתחות המקוריות. פריצות אלה מתבצעות באופן מבוקר ובצורה שממזערת את הנזקים למינימום ההכרחי.
  • שידרוג בטיחותי – הקידמה מראה את פניה במגוון דרכים ותחומים, אחד מהם הוא גם הזירה הפלילית. מה שאומר שאם המנעול שלכם נחשב מתקדם ועמיד לפני 3 שנים, היום מאד יכול להיות שהוא כבר נחשב ישן וקל לפריצה. לכן כדאי לעמוד בקשר עם מנעולן מוסמך .

שירותי מנעולן ניתנים ע"י צוות מנעולנים מוסמך 24 שעות ביממה!

הדבר הראשון שאתה בטח חושב כשאתה חושב על מנעולן הוא כשאתה נעול מחוץ למכונית שלך או כאשר איבדת את המפתחות לבית או לעסק. זהו רק שירותי מנעולן מהנפוצות ביותר, אךמנעולן יכול לספק מגוון רחב הרבה יותר של שרותים כגון החלפת מנעולים, התקנת מנעולים חדשים ועוד. למרבה הצער, רוב השירותים האלה תרחשים בנסיבות מצערות. החלפת המנעולים על מנת להרחיק אורחים לא רצויים, או אם ננעלת מחוץ לבית שלך, מנעולן הינו מקצוע מכובד ואחראי ולא רק מקצוע לשעת חירום., היום המנעולים הקיימים בשוק השתפרו וכמו כן שיטות הפריצה ולכן מנעולן טוב זהו אדם שבקיא בכל סוגי המנעולים החדשים הקיימים בשוק.

שירות 24 שעות ביממה!

מנעולנים אלו בדרך כלל לא מייצרים את המנעולים אבל יודעים לפרוץ אותם או לתקן אותם בצורה מקצועית, ובכלל יודעים לתת שירותי מפתחות בשעת חירום. אם הגרוע מכל יקרה ומישהו כן פרץ לביתך, הדבר הראשון כנראה שתעשה יהיה להתקשר למשטרה אבל זה לא יהיה רעיון רע להתקשר גם למנעולן, גם הוא בדרך כלל יוכל לספר לך בדיוק איך העבריין נכנס פנימה. בנוסף, כנראה שתזדקק להחלפת מנעולים כיוון שבוצעה פריצה. אם אינך בטוח כיצד לאבטח את ביתך, אתה יכול להזמין מנעולן שיבדוק בדיוק מה קרה ואיך פרצו אלייך לבית ושהוא ייתן לך הערכה כנה לביטחונך ולבטחון ביתך..

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here