על מנעולים מסוגים שונים

מנעול מרתוק – בשביל מה צריך אותו?

מנעול מרתוק הינו מנעול מטכנולוגיה חדשנית המציע רמת אבטחה גבוהה במיוחד, ונכון להיום הינו בלתי ניתן לפריצה. בשביל מה צריך מנעול מרתוק? האם לא מספיק פלדלת? דלתות הפלדלת הינם נפוצות מאוד בארץ והם אכן כוללות מנגנון נעילה מתקדם ואיכותי, אך בשל השימוש הרב וארוך השנים בהם, הפורצים מצאו שיטות לפרוץ גם דלתות פלדלת. מנעול מרתוק לעומת זאת, הינו מנעול חדשני שכרגע לא ניתן לפרוץ, וייקחו ודאי שנים רבות עד שיצליחו פורצי ישראל להתגבר על מנעול המרתוק.

מנגנוני נעילת מכוניות ופורץ מכוניות

ישנו מגוון רחב מאוד של כלי רכב, ולהם מנגנוני נעילה מורכבים וייחודיים. פורץ מכוניות הינו איש מקצוע שתפקידו להתגבר על האתגרים הללו לפרוץ למכוניות מכל הסוגים, בעלי כל סוגי הנעילה והאבטחה. פורץ מכוניות למד את מלאכתו בצורה מסודרת ומכיר את שיטת העבודה של המנעולים האזעקות, הקודנים, מנעולי ההגה ומנעולי הגיר מכל הסוגים. על פורץ מכוניות להיות מיומן וקר רוח, כי לא אחת הוא עלול להיתקל במצבי חירום הדורשים פעולה מיידית ומהירה, כמו למשל מצב של תינוק הנעול באוטו ועלול להיחנק כתוצאה מחוסר אוויר.

דואגים למנעול הכספת שלכם?

מנעול כספת הוא ככל הנראה החלק הכי חשוב בכספת, החלק השומר עליה מפני פריצה ומפני חדירה לרכושכם. מנעול הכספת יכול להיות מנעול מסוגים שונים, תלוי בסוג הכספת ומידת הבטיחות שלה. כיום, כמעט כל סוג של מנעול כספת יכול להיפרץ על ידי מומחה, למעט מנעול המרתוק. מנעול מרתוק הינו מנעול חדשני הפועל בצורה ייחודית והינו בלתי פריץ כרגע. השקעה במנעול מרתוק הינה השקעה חד פעמית שתשקיט את לבכם ותשמור על רכושכם היקר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here