התקנת מצלמות אבטחה בעסק

אם אתה בעל עסק, אתה בטח כל הזמן חושב על בטיחות ושמירה על העסק שלך, התקנת מצלמות אבטחה יכולה להוריד משקל עצום מעל כתפייך, ישנן סיבות רבות למה כדאי לשקול התקנת מערכת מצלמות אבטחה איכותיות בעסק שלך.

  1. הרתעה – מצלמות אבטחה לא יכולות רק לתעד את הפושעים בשעת מעשה, רק נוכחותם של מצלמות האבטחה יכולות להוות הגנה והרתעה ולגרום לגנבים או לפורצים לחשוב פעמיים לפני שיבצעו את זממם. תחשובו על זה, הייתם מתכננים לשדוד בית חנות או משרד, אם ידעתם שאתם מצולמים?

2. תיעוד עובדים שכירים – ככל שנרצה לחשוב שביכולתינו לבצע סינון של עובדינו אין באפשרותינו לדעת ב100% את מי העסקנו,אין אחריות שמי שחשבנו שהוא אמין ןעלינו הוא באמת כזה , כל המעסיקים הטובים ביותר יכולים לטעות. אם אתם חושדים שאחד העובדים שלך לא ישר איתך ומבצע דברים בניגוד להוראות ואין לך מושג מאיפה להתחיל ולרדת לעומקם של הדברים, התקנת מצלמות במעגל סגור יכולה להיות כלי מאוד מועיל.

בעיקר אם בבית העסק קיימים מזומנים יהיה נכון וכדאי לפרוס מצלמות ליד קופות רושמות או במקומות אחרים שבהם העובדים מסתובבים ונכחותם של מצלות אבטחה תמנע מהם לבצע פשע בידיעה שהם מצולמים.

3. שימוש כראיה – במידה ובוצע פשע בבית העסק שלך או ביתך והגנב או הפורץ נתפסאם פשע מחויבת או סביב העסק שלך ואת נאשם בביצוע הפשע נתפס על ידי מצלמות האבטחה יש לך תוספת של ראיות בתיק בבית המשפט. השופטים יכולים לצפות בתמונות ולהעמיד את האדם לדין ולהרשיעו שהוא אכן ביצע את הפשע.

4. לפקח על הנעשה – אם אתה לא יכול להיות במשרד כל הזמן, אבל ברצונך לדעת מה קורה, מצלמת אבטחה יכולה לעזור לעשות בדיוק את זה. אתה יכול לפקוח עין על דברים מהמחשב הביתי שלך עם כמה לחיצות על העכבר במהירות כדי לוודא שהעסק שלך פועל באופן חלק ושום דבר יוצא דופן קורה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here